چتـــــــ نــیــاز
چتـــــــ نــیــاز

چتـــــــ نــیــاز

خطاها و ارورهای احتمالی چت نیاز



 این وب سایت در سامانه ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین آن است.

 

تقاضای رمز برای ورود : 
•  اگر بعد از اینکه اسم خود را وارد کردید سیستم از شما تقاضای رمز کرد دو حالت دارد یا اینکه خود شما اسم را قبلا ثبت کرده اید و رمز گذاشته اید که در اینصورت حله دیگه رمزتونو وارد کنید و وارد شوید. و در حالت دیگر که بیشتر شایعه برای تازه واردها اینه که کسی دیگه قبلا اون اسم را ثبتش کرده و شما باید اسم دیگه ای رو انتخاب کنید.

خطا و یا ارور 403 : 
• آی پی شما از سرور سایت بسته شده در این نوع خطا آی پی فرد متخلف برای همیشه بسته شده و دیگر امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

خطا و یا ارور 404 : 
• اینترنت شما برای دسترسی به سایت دچار اختلال شده یا بعدا مراجعه کنید یا یک ریفرش کلی (CTRL + F5) بکنید و تا لود کامل صفحه صبر کنید.

خطا و یا ارور no hack no boot 
• مدت زیادی است که صفحه سایت در حالت سکون می باشد و یا صفحه کامل لود نشده. شما باید ریفرش (F5) نمایید و صبر کنید تا صفحه کاملا لود شود.

مشاهده صفحه کاملا سفید: 
• این مشکل زمانی برای شما پیش می آید که شما با عجله می خواهید وارد سایت شوید یا اینکه سرعت نت شما اونقدر پایینه که صفحه ورودی کاملا لود نشده و شما اقدام به ورود می کنید راه حل بسیار ساده می باشد تا لود کامل صفحه صبر کنید اگر مدت انتظار شما به یک دقیقه رسید و صفحه لود نشد یکبار (CTRL + F5) را بزنید و صبر کنید تا لود کامل صفحه ولی اگر بعد از اینکار باز هم مشکل حل نشد مطمئن باشید سرعت نت شما خیلی پایینه و باید بعدا مراجعه نمایید.

نداشتن هیچ یک از امکانات چت : 
• ممکنه بعد از ورود به چت وقتی روی کادر شکلکها یا فونت خودتون کلیک کنید با کادر خالی و سفید مواجه بشید. این مشکل زمانی رخ میده که شما زودتر از لود شدن صفحه چت روی امکانات اون کلیک می کنید. برای رفع اون یکبار ریفرش (F5) کنید و در موقع ورود اولیه به چت تا لود کامل صفحه هیچ عملیاتی را انجام ندهید تا موقعی که لیست اعضا براتون پیدا بشه. 

نداشتن لیست کاربران چت روم : 
• این مشکل هم با یک ریفرش (F5) و صبر حل میشه.

بهم ریختگی اجزاء صفحه : 
• این مشکل بیشتر برای کسانی پیش میاد که از لب تاپ استفاده می کنند و دلیلش هم بزرگی یا کوچکی صفحه LED یا مانیتور آنهاست و یه دلیل دیگه هم میتونه تنظیم نبودن مقدار رزولیشن صفحه آنها باشه که در قسمت تنظیمات دسکتاپ میتونند درستش کنند.

چرا اخراج!!؟ : 
• برخی مواقع ممکنه شیطونی کنید و اخراج بشید ولی بعد از اینکه دوره محرومیت خود را سپری کردید باز هم با این صفحه مواجه بشید که تا فلان تاریخ اخراج هستید. این مشکل از دو طریق قابل حل شدنه:1- می تونید مرورگر خود را تغییر دهید 2- کوکی های مرورگر فعلی خود را حذف نمایید(در مرورگر فایر فاکس با زدن کلیدهای CTRL+SHIFT+DELETE و اینتر کردن گزینه های خود را انتخاب و حذف می کنید و با یه ریسیت مشکل حل میشه )

ارور در موقع عضویت و ثبت نام : 
• این مشکل نیز با تعویض موقت مرورگر یا حذف کوکی های مرورگرتان حل میشه.

عدم ارسال متن در چت!!؟ : 
• این مشکل در دو زمان اتفاق میفته 1- وقتی که شما پشت سر هم متنی رو ارسال کنید سیستم اونو اسپم تشخیص میده و نمیذاره یه چند لحظه ای متن شما ارسال بشه 2- نت شما دائم قطع و وصل میشه و متن شما نمایش داده نمیشه یا دیر نمایش داده میشه برای تست اینکه بدونید چه زمانی نت شما وصله یا قطعه این روش رو امتحان کنید: ابتدا به گزینه START و قسمت RUN رفته و این کد را تایپ و اینتر کنید: ping 8.8.8.8 -t بعدا صفحه ای سیاه براتون باز میشه که اونجا قطعی و سرعت اتصال نت شما لحظه به لحظه نوشته میشه در مواردی که مینویسه .REQUEST TIMED OUT یعنی نت شما قطعه و بقیه موارد.

مدیریت سایت چت نیاز کمال تشکر را از ناظرین و کاربران محترم سایت دارد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.